OUH Odense Universitetshospital – IT-Projektleder til Logistikafdelingen


Søg stillingen

Tænk nu, hvis du hver dag skulle have indflydelse på fremtidens IT- og logistiksystemer – i en kompleks organisation, hvor du i samarbejde med andre skal finde de bedst mulige løsninger? Og at dit vigtigste aktiv ind i den her rolle, er din IT-forståelse og lyst til at arbejde med projektledelse.

Så venter denne mulighed dig hos OUH, hvor du skal arbejde i spændingsfeltet mellem IT, logistik og fuldautomatiske anlæg. 

 

Velkommen til dit nye team

Du bliver en del af en organisation, hvor du i tæt samarbejde med andre projektledere, ledere, medarbejdere og konsulenter leder større projekter i mål. Du er med til at finde de bedste løsninger, for de mere end 10.000 medarbejdere, der dagligt er i berøring med både serviceydelser og logistiksystemer – med særligt fokus på, at sikre en god overgang fra eksisterende systemer til nye.

Projektteamet består på nuværende tidspunkt af seks medarbejdere: Fire projektledere, en konsulent og en programleder. Arbejdsmiljøet bærer præg af, at man løfter i flok samt en uformel, åben og humoristisk omgangsform.

Hvis du drømmer om at udvikle og supportere et spændende projekt: Et helt nyt universitetshospital, hvor faglige kompetencer og udvikling er omdrejningspunktet, er OUH det rette sted for dig.  

 

Din nye hverdag

Du vil med reference til programlederen få en varierende arbejdsdag med alsidige og spændende udfordringer, hvor du vil have indflydelse på opgavernes løsning fra start til slut. 

Dine arbejdsopgaver kommer bl.a. til at omfatte:

  • At indgå som projektleder og -medarbejder i nedsatte grupper sammen med leverandører og projektorganisationen på det nye OUH.
  • Projektansvar og deltagelse i teamets andre projekter, som har tilknytning til Logistikafdelingen og det nye OUH.
  • Bidrage til teamet med din IT-viden og forståelse.
  • Tværgående samarbejde med organisationens interessenter, bl.a. projektorganisationen på det nye OUH, Regionen, IT-afdelingen, kliniske afdelinger, eksterne leverandører og ikke mindst interne ledere og medarbejdere.
  • Ansvar for systemer, herunder bidragelse med faglig viden og support til brugere.

Kort sagt: Denne stilling passer dig perfekt, hvis du elsker at løfte dit ansvar, bidrage med gode løsninger og indgå i tværfagligt samarbejde. 

 

Teamet mangler disse kompetencer

Vi leder efter en kandidat, som har en god IT-forståelse og kan tage dialogen med arkitekter, udviklere, leverandører og brugere, og som samtidigt motiveres af at drive projekterne i mål. 

Tilgangen til jobbet kan være mange forskellige. Du kan være yngre med en relevant uddannelse inden for IT, f.eks. Cand.IT, ITKO, datamatiker eller lign. Du kan også have siddet i IT-relaterede jobs, f.eks. som Product Owner eller superbruger/intern projektleder i implementering af et nyt IT-system, f.eks. ERP, Sharepoint eller lignende, og nu ønsker du at prøve kræfter med projektlederrollen. Alternativt er du er en erfaren projektleder, som søger nye udfordringer. 

Er du ikke IT-uddannet, vægter vi højt, at du via din erfaring har opnået en god IT-forståelse. Er du ikke en erfaren projektleder, skal OUH nok sørge for, at du bliver klædt på til opgaven.

Samtidigt er det en stor fordel, hvis du:

  • Har kendskab til IT-arkitektur og integrationer.
  • Har erfaring med procesoptimering og evt. automatisering.
  • Har gode  kommunikations- og menneskekundskaber.
  • Har god forståelse for praksis og formår at omsætte og formidle teori til praksis.
  • Har evner til at arbejde selvstændigt, målrettet, detaljeorienteret og velstruktureret.
  • Evt. har en certificering som projektleder eller SCRUM-master, men det er ikke et krav.

 

Det får du hos OUH

Organisationen, du bliver en del af, er i fuld gang med at tilpasse sig og gøre sig klar til at flytte i nye fysiske rammer med dertilhørende nye arbejdsgange. Arbejdstiden er 37 timer incl. pauser og mulighed for en ugentlig hjemmearbejdsdag. Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst for Danske regioner, herunder pension på min. 16 %. 

OUH investerer massivt i automatisering og IT, hvilket vil danne grundlag for dit fremtidige arbejde med højautomatiseret logistik. Logistikafdelingen – som bliver dit arbejdssted, beskæftiger over 450 medarbejdere, inddelt i fire sektioner og er en af de større afdelinger på OUH. Her er kerneopgaverne indkøb, lager, transport, sterilisering af operationsinstrumenter, affaldshåndtering og madproduktion.  Der er tale om fastansættelse idet udviklingsopgaverne fortsat vil pågå, når det nye OUH er i drift. 

 

Vil du være en del af OUH?

Så hører vi meget gerne fra dig! OUH samarbejder med GML-HR om stillingen, og du er velkommen til at kontakte Senior konsulent hos GML-HR Lene Heilskov på mail: lh@gml-hr.dk for at høre mere. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Send din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’. Der afholdes løbende samtaler og ansættes, når rette kandidat er fundet.

OUH er Patientens Universitetshospital i Region Syddanmark. De varetager behandling af patienter i hospitalets nær- og regionsområde og modtager patienter fra hele landet med behov for højt specialiseret behandling inden for en række områder.

OUH dækker 10% af aktiviteten i det danske sygehusvæsen og er et af landets største sygehuse med et budget på 7,4 mia. kr., ca. 106.000 udskrevne patienter og 1,1 mio. ambulante besøg hver år. Der er ca. 10.000 medarbejdere, og hospitalet er beliggende i Odense, Nyborg, Svendborg og på Ærø. 
 

Søg stillingen

04 / 2024