Anonym virksomhed – Regnskabschef


Søg stillingen

Tænk nu, hvis du hver dag skulle arbejde med finansiel ledelse af et meget kompetent regnskabsteam i en virksomhed, der med ansvarlige og moderne løsninger er på en stor vækstrejse i Norden? Du bliver en del af en virksomhedskultur, hvor man ser hinanden, og hvor man ønsker en sund balance mellem arbejde og fritid. Virksomheden har fokus på det hele menneske. 

Denne mulighed venter dig hos vores kunde, hvor du bl.a. skal arbejde med finansiel opfølgning og analyse samt bidrage til udviklingen af virksomhedens interne kontroller. 

Har du flere års erfaring fra en økonomifunktion, og motiveres du af at have et bredt ansvarsområde indenfor diverse økonomidiscipliner? Så bør du læse videre herunder.  
 

Familieejet virksomhed klar til at tage godt imod dig 

Vores kunde er en familieejet virksomhed, der arbejder med ansvarlige og moderne løsninger samt serviceydelser. Virksomheden har selskaber i Norden og har vækstet år efter år. 

Du skal lede virksomhedens regnskabsteam, der er placeret på hovedkontoret beliggende på Fyn. 
 

Hvad kommer hverdagen til at bringe?

I takt med at virksomheden vækster, er der brug for en Regnskabschef, der skal styrke det i forvejen stærke regnskabsteam. Du får det overordnede ledelsesansvar for 2-3 regnskabsassistenter, og du vil referere til virksomhedens Økonomichef.

Som Regnskabschef får du et bredt ansvarsområde, herunder følgende konkrete opgaver:

  • Have det overordnede ansvar for månedsrapportering samt udarbejdelse af årsregnskab
  • Ledelse af regnskabsteamet
  • Supportere Økonomichefen med finansiel opfølgning og analyse af igangværende projekter
  • Månedlig opfølgning på fakturaer 
  • Udvikling og optimering af processer og procedurer 
  • Løbende kontakt til revisor og myndigheder
  • Udvikling af virksomhedens interne kontroller

 

Teamet mangler disse kompetencer

Du har et stort drive med en evne og lyst til at agere og levere i en dynamisk organisation. Du sætter en ære i det gode samarbejde og kan kommunikere effektivt på alle niveauer i organisationen.

Derudover kendetegner følgende din faglige profil:

  • Baggrund som revisor eller controller med en HD-R eller tilsvarende i bagagen
  • Min. 3-5 års erfaring fra en økonomifunktion med lignende opgaver 
  • Stærke IT-kompetencer, herunder især indenfor Excel og Visma 
  • Stærke sproglige evner på engelsk og dansk i tale såvel som på skrift
  • Ansvarsfuld og proaktiv i forhold til at imødekomme deadlines og levere høj kvalitet
  • Detaljeorienteret, struktureret og vedholdende

 

Dette får du i stillingen

Du bliver en del af virksomhed, der arbejder med produkter af højeste kvalitet. Du får ubegrænsede muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt – i en virksomhed, hvor ambitionerne er tårnhøje. Både på egne og kundernes vegne.

Du får dygtige og behagelige kollegaer, der bidrager til et stærkt fællesskab samt til udviklingen af din faglige og personlige værktøjskasse. 

Samtidig får du masser af muligheder for at sætte dit helt eget præg på den spændende vækstrejse, du bliver en del af.
 

Vil du være en del af det stærke fællesskab?

Så hører vi meget gerne fra dig. Du er velkommen til at kontakte Seniorkonsulent hos GML-HR Janne Nissen på telefon +45 2494 8800 eller på jn@gml-hr.dk for at høre mere. 

Enhver henvendelse behandles fortroligt. Send din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’. Der afholdes løbende samtaler og ansættes, når rette kandidat er fundet.

Søg stillingen

07 / 2024