Vi leverer dedikeret search & selection tilpasset hver enkelt kundes behov

Silvan – Support Manager


Søg stillingen

SILVAN A/S har fået nye ejere og der er igangsat en spændende udviklingsproces som skal styrke forretningen og positionen i markedet. Den nye status som selvstændig virksomhed medfører en række tiltag ikke kun af forretningsmæssig karakter men også organisatorisk, hvor organisationen skal bygges op til at stå på egne ben. Et af indsatsområderne er  etablering af egen IT afdeling.
Til Silvans nyoprettede IT afdeling søger vi en Support Manager, der kan stå i spidsen for udviklingen og driften af en moderne og professionel IT Support organisation med stor grad af stakeholder interaction i et outsourced setup.
Har du erfaring i opbygning, ledelse og drift af en IT Support afdeling, og har du lyst til at bringe disse erfaringer i spil igen, så er jobbet som Support Manager noget for dig.

Jobbet

Med reference til CIO bliver det din opgave at drive og udvikle  IT Support organisationen i et miljø præget af “løs brugernes problemer nu”.  Supreme user experience og en outside-in vinkel er vigtige ledetråde for IT Support organisationens måde at supportere forretningen på. Det bliver din opgave at sikre, at medarbejderne i IT Support organisationen er velmotiverede og klar til at løse support opgaven i en til tider kaotisk hverdag. Da Silvans IT løsning er et meget outsourced setup vil du dagligt have samarbejde med adskillige eksterne leverandører.
 
Dine vigtigste arbejdsopgaver bliver:
  • Daglig drift af IT Support organisationen med stærk kundefokus
  • Ledelse af IT Supportafdelingens 5-7 medarbejdere, herunder medarbejderudvikling
  • Incident & Problem Management
  • Udvikling og optimering af supportprocesser i tæt samarbejde med forretningen og eksterne leverandører
  • At bidrage til den løbende performance vurdering af leverandørerne i samarbejde med Service Delivery Manager
  • I tæt samarbejde med ledelsen at udvikle og implementere IT strategien
  • Sikre dokumentation af viden om applikationer, infrastruktur og arbejdsprocesser

Personen

Du er en visionær og selvdreven leder, der vil trives med at opbygge  IT Support processer  fra bunden med fokus på effektivisering, automatisering og brugertilfredshed. 
 
I øvrigt kan man sige om dig at: 
  • Du har en relevant videregående uddannelse 
  • Du har erfaring med service desk systemer, og har du erfaring med ServiceNow vil det være en fordel
  • Du har erfaring med IT Support i et outsourced setup, og er dermed vant til at håndtere mange forskellige stakeholders
  • Du har erfaring med Incident & Problem Management
  • Du er selvstændig og dygtig til at prioritere 
  • Du har gode kommunikationsevner, og du evner at samarbejde med alle interessenter 
  • Du er problemløser, og du har en høj stress tærskel 

Dine muligheder

Stillingen er nyoprettet og du kommer i høj grad til at være med til at sætte retningen for Silvans nye IT-afdeling. Du får stor indflydelse på valg af  processer, og i det hele taget kommer du med på Silvans nye rejse som selvstændig virksomhed.

Ansøgning

Silvan samarbejder med GML-HR om denne rekruttering. Du er velkommen til at kontakte Partner hos GML-HR Hanne Puggaard på telefon 40356931 for af høre mere om stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Søg stillingen ved at klikke på “Søg stillingen” knappen.  

 
SILVAN er danskernes foretrukne byggemarkedskæde og har i dag 43 byggemarkeder og en e-shop. SILVAN er en virksomhed med en ambitiøs vækststrategi og står overfor store forandringer. Læs mere på www.silvan.dk  
 

Søg stillingen

01 / 2018
Silvan