REKOM Group A/S – Lead Development Specialist – Danmark


Søg stillingen

Har du stærke evner som projektleder og lysten til at bruge dem i en koncern med store vækstambitioner og passion for den sublime kundeoplevelse? Så er rollen hos REKOM GROUP den rette for dig. 

Du får en unik mulighed for at blive en del af et spændende væksteventyr, hvor du kommer til at arbejde i et stærkt fagligt og ambitiøst miljø, som er kendetegnet ved uhøjtidelig professionalisme, stort engagement og fokus på at skabe vækst og udvikling.  
 

Jobbet

Med reference til Group New Venues Director bliver du som Lead Development Specialist ansvarlig for udviklingen af alle nye venue sites og renoveringsprojekter i Danmark. Du bliver involveret i pre-vurderingen af alle nye sites og indhenter de tilladelser og licenser, der er nødvendige for at drive den enkelte venue. Du er således overordnet ansvarlig for at overse udviklingsprojekter fra start til idriftsættelse.

I rollen kommer du bl.a. til at arbejde med:

  • Ledelse af hovedentreprenører i forbindelse med projektgennemførelse
  • Omkostningsestimater for alle byggeprojekter
  • Udpegelse af alle nødvendige underleverandører til byggeprojekterne (arkitekter, ingeniører, byggekontrol m.fl)
  • Udarbejdelse af omkostningsplan og projektplan for alle byggerier 
  • Sikre fuld pakke af konstruktionstegninger til de forskellige entreprenører
  • Administrere investeringsbudgettet for alle byggeprojekter, godkendt af bestyrelsen

Din succes i jobbet afhænger bl.a. af din evne til at sikre rettidig levering af byggeprojekter og inden for aftalt økonomi, samt en effektiv styring af både interne og eksterne interessenter gennem præcis og målrettet kommunikation.

Der er således tale om en yderst attraktiv stilling med et bredt ansvar og stor påvirkningskraft. Du er med til at tegne rammen for koncernens udtryk og aftryk i markedet og herigennem medansvarlig for at sikre, at alle Rekoms kunder får fantastiske oplevelser i fantastiske rammer. 
 

Personen

For at komme i betragtning til stillingen er det en forudsætning, at du har minimum 5-8 års erfaring fra en lignende funktion. Du har erfaring med at udvikle projektplaner og omkostningsplaner som led i byggeledelsen og gerne erfaring med ledelse af flere sites f.eks. fra branchen eller detailhandlen. Du har erfaring med HSE-området, ligesom du er vant til at indhente de nødvendige certificeringer i forbindelse projektleverancen.

Som person er du velorganiseret og systematisk med en udpræget sans for planlægning, prioritering, koordinering og eksekvering. Du har stærke kommunikative evner og kan håndtere konflikter på værdig og respektfuld vis. Generelt vil dine kollegaer opleve dig som åben og engageret, ligesom du går løsningsorienteret til dine opgaver. Du har ja-hatten på og besidder et fightergen, der får dig til at gå den ekstra mil, hvis situationen kræver det. 
 

Dine muligheder

Du får store frihedsgrader, som følges af et stort ansvar og særdeles gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Du bliver en del af en organisation, hvor sparring, vidensdeling, høj faglighed og professionelle løsninger er omdrejningspunktet. 
 
REKOM er en succesrig og kapitalstærk koncern med stabilt ejerskab. Der er kapital til at vælge de rigtige løsninger og kræfterne til at implementere dem. Kulturen i virksomheden er kendetegnet ved en uformel omgangstone, klare målsætninger og stor vilje til at gøre en forskel både internt og ude hos gæsterne. 
 

Ansøgning

REKOM samarbejder med GML-HR om denne rekruttering. Du er velkommen til at kontakte Konsulent hos GML-HR Kristian Storm Aagaard på telefon 20526695 for at høre mere om stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Søg stillingen ved at klikke på “Søg stillingen” knappen. 

REKOM er Nordens største nattelivskoncern, der ejer og driver flere end 200 barer, bodegaer og natklubber i hele seks lande. REKOM har en klar ambition om at være et skridt foran og med 6000 medarbejdere, der alle brænder for at give nattelivet stemning og sjæl på baggrund af nøje udtænkte barkoncepter, er det en ambition man evner at indfri. I REKOM-familien bliver du del af et sjovt og stærkt fællesskab, du får attraktive medarbejderfordele og rig mulighed for udvikling og acceleration gennem REKOM Academy og forskellige talentprogrammer.   

Søg stillingen

08 / 2022