My Home – IT-Manager


Søg stillingen

Vil du have ansvar for de samlede IT-løsninger hos My Home Møbler? I dag er både udvikling og drift outsourcet, og vi søger nu, til en nyoprettet stilling, en IT-Manager med en god forståelse for det samlede systemlandskab. I samarbejde med eksterne samarbejdspartnere bliver du ansvarlig for at udvikle de rigtige IT-løsninger til at understøtte forretningsstrategien i My Home Møbler, ligesom det bliver din opgave at stille krav til og at udfordre de eksterne leverandører.

My Home Møbler er en veldrevet virksomhed i kraftig vækst med 36 butikker og en webshop i Danmark og er en del af Svenske Bygghemma Group, som er Nordens førende inden for E-handel med boligindretning og byggemarked. 

Jobbet

Med reference til CEO bliver du en del af en velfungerende ledergruppe hos My Home Møbler. Som IT-Manager bliver du ansvarlig for alle IT systemer, processer og brugerløsninger. Herudover bliver det din opgave at bidrage til udviklingen af nye kommercielle forbedringer af processer  og systemer i virksomheden, samt deltage i prioriteringen af IT-indsatser og valg af samarbejdspartnere.  

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Ansvarlig for den samlede drift og udvikling af IT-systemerne i et outsourcet miljø
  • Projektledelse af IT-projekter, hvor nogle af de første projekter vil være implementering af PIM og en løsning til håndtereing af dropshipment
  • Udvikling af NAV ERP løsningen i samarbejde med forretningen og ekstern leverandør
  • Uddannelse og træning i NAV
  • Brugerstyring
  • Indkøb af hardware
  • Overordnet ansvar for telefoni, internet og alarm

Personen

Du har en relevant IT-uddannelse, og 2-5 års erfaring fra en lignende rolle i en mindre virksomhed, hvorigennem du har opbygget et stærkt IT-fagligt fundament med viden om hele systemlandskabet, og erfaring med de fleste IT-tekniske discipliner. Det er en forudsætning, at du har arbejdet med NAV ERP og du har samtidig kendskab til Web-løsninger. 

Du vil fungere som bindeled mellem My Home Møbler og forskellige eksterne samarbejdspartnere, og det er derfor en forudsætning, at du er god til at bygge og vedligeholde relationer og trives med at kommunikere med eksterne samarbejdspartnere.

Ligeledes er det vigtigt at du har evnen til internt at kommunikere informationsteknologi let og forståeligt for ikke-IT-medarbejdere.

Du…

  • har erfaring med outsourcede IT-leverancer
  • har erfaring som IT projektleder
  • har interesse for nye IT-trends og holder dig konstant up to date med henblik på at forbedre IT til gavn for forretningen
  • har drive, tager selv initiativ og følger opgaverne til dørs
  • udviser sence of urgency og stor eksekveringsevne

My Home Møbler tilbyder

My Home Møbler har store ambitioner for fremtiden, hvor især E-handel kommer til at stå for en voldsom vækst. Det stiller store krav til udvikling af  IT-systemerne og til dig som IT-Manager. Til gengæld tilbyder My Home Møbler et spændende job, hvor du får en central placering i en dynamisk virksomhed, der kontinuerligt stræber efter forbedringer og fremskridt. Du vil som IT-Manager have rig mulighed for at sætte dit præg på udviklingen.

Ansøgning

My Home Møbler samarbejder med GML-HR om denne rekruttering. Du er velkommen til at kontakte Partner hos GML-HR Hanne Puggaard på telefon +45 4035 6931 for at høre mere om stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Søg stillingen ved at klikke på “Søg stillingen” knappen.

My Home Møbler er en møbelkæde, som tilbyder kvalitetsmøbler til lave priser. My Home Møbler blev etableret i Randers i 2006 og er i dag landsdækkende med 36 butikker i Danmark. My Home Møbler fokuserer på import direkte fra fabrik uden dyre mellemled. Samtidig er kvalitet og service i højsædet, hvor faguddannet personale bidrager med rådgivning i butikkerne, og hvor hurtig og effektiv ekspedition præger My Homes Møblers online platform. Læs mere på www.myhomemøbler.dk

Søg stillingen

05 / 2021