MultiLine A/S – Category Manager


Søg stillingen

Har du lyst til at udvikle dine kommercielle kompetencer i en velfungerende indkøbsafdeling, hvor tonen er uformel og humoristisk, og hvor der er ”højt til loftet”? Vi søger på vegne af MultiLine en ambitiøs og engageret Category Manager, til en spændende stilling på hovedkontoret i Sorø.
 

Multiline
Som en af Danmarks største leverandører af non-food forbrugsvarer til private og offentlige virksomheder er Multilines mission at forenkle deres kunders hverdag. 

Virksomheden har hovedkontor og logistikcenter i Sorø og tæller cirka 225 dygtige og engagerede kollegaer, herunder et indkøbsteam på 22 medarbejdere, der hver dag samarbejder om at tilbyde markedets bedste løsninger. Multiline er en del af den internationale koncern Bunzl Plc., som er repræsenteret i mere end 30 lande og har cirka 20.000 ansatte på verdensplan 
 

Ansvarsområde
Som Category Manager får du ansvar for at drive og udvikle dine egne kategorier. Du får ansvar for performance og indtjening hvilket betyder at du har et tæt samarbejde med både salgs- og marketingorganisationen samt leverandører i ind- og udland.

Dine arbejdsopgaver

• Udvikle og optimere produktporteføljen på baggrund af analyser og markedsundersøgelser

• Kontakt til og forhandling med leverandører i ind- og udland for at sikre optimale samhandelskonditioner

• Rådgiver for salgsorganisationen i udbudsforløb

• Produkttræning af salgsorganisationen

• Aktiv deltagelse i kundebesøg sammen med salgskonsulenter

Du bliver en del af et team på 6 category managers. Fordeling af kategorier vil ske ud fra en faglig vurdering når den rette kandidat er på plads.

Du skal forvente cirka 10-15 rejsedage om året til messer og leverandørbesøg.
 

Dig
Du har gerne en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau, og du har erfaring inden for fx indkøb, salg eller produktudvikling, enten fra leverandør-, grossist- eller kædesiden. Branchekendskab er ikke en forudsætning, men det er din indkøbsfaglige værktøjskasse og din vilje til at samarbejde og lykkes.

Du er desuden forhandlingsvant, har næse for det gode købmandsskab og har erfaring med- og forståelse for at opbygge og udvikle sortimenter og koncepter.

Du…

  • elsker at tilegne dig ny viden om dit ansvarsområde, f.eks. forbrugertendenser og ny lovgivning og justerer adfærd i lyset af ny information eller feedback
  • har gode engelskkundskaber i skrift og tale
  • har et digitalt mindset med evnen til let at integrere digitale værktøjer i dit arbejde
  • viser vedholdenhed og energi til at opnå mål og resultater
  • er god til at kommunikere og samarbejde på tværs af organisationen
  • tager ansvar og overholder deadlines

 

Det får du hos Multiline
Som Category Manager tilbydes du en attraktiv ansættelsespakke med fast løn, bonusordning, mobiltelefon, IT-udstyr, pensionsordning og sundhedsforsikring. Jobbet er en fuldtidsstilling.

For Multiline er det medarbejderne, der gør forskellen. De er Great Place to Work certificeret og har hele tiden fokus på trivsel og medarbejderudvikling, og skaber de bedste rammer for, at du kan udvikle dig i jobbet. 

Du bliver du en del af en målrettet indkøbsorganisation, og du vil opleve en uformel kultur med masser af arbejdsglæde, hvor man samarbejder tæt om at skabe gode resultater. Du får et grundigt onboarding-forløb, så du kommer rigtig godt fra start. 

Multiline tilbyder fleksibilitet i hverdagen med mulighed for 2 ugentlige hjemmearbejdsdage og respekterer en god balance mellem arbejde og fritid.

Skal du med på holdet?
Multiline samarbejder med GML-HR om denne rekruttering. Du er velkommen til at kontakte Seniorkonsulent hos GML-HR, Janne Nissen på telefon 2494 8800 for at høre mere om stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt. 
Ser du denne stilling som et naturligt næste skridt i din karriere, så send din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’. Vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Søg stillingen

07 / 2024