KEN STORKØKKEN – KAM koordinator
Kan du se dig selv i en central rolle i opretholdelsen af en problemfri kommunikation og koordinering mellem interne teams og virksomhedens kunder? Trives du med selvstændigt at varetage mange forskelligartede supportopgaver i hele værdikæden? Så kan det være, at det netop er dig, vi står og mangler som KAM koordinator til KEN STORKØKKEN!
Velkommen til KEN STORKØKKEN
Virksomheden er totalleverandør af isenkram, maskiner og inventar til storkøkkener, restauranter og kantiner i hele Danmark. KEN STORKØKKEN har en markedsledende position og et stort fokus på fortsat at være branchens foretrukne leverandør.
Virksomheden tror på samarbejde og udvikling. De sætter medarbejderne i centrum, og de er drevet af langvarige relationer til gavn for både medarbejdere såvel som forretningen. Det afspejler sig i deres kompetencer og ekspertise samt produktsortiment i topkvalitet.
Din nye hverdag
Med reference til virksomhedens kædechef, får du til opgave at understøtte virksomhedens vigtigste kunder.
Derudover bliver dine primære arbejdsopgaver:
- Daglig kontakt til kunderne, herunder opfølgning på ordre og afklare logistik- og vare setup
- Support/backup til KEN STORKØKKENs kædechef.
- Indmeldelse af varer til kunder, herunder vareoprettelsesskema samt løbende fast vedligeholdelse af prisrettelser.
- Udvikling af salget af produkter til eksisterende og nye kunder
- Udarbejdelse af tilbud, der arbejdes i ERP/CRM-systemet IFS.
- Generelle salgsaktiviteter på tværs af produktkategorierne
- Sikre løbende vedligeholdelse og optimering af virksomhedens salgsprocesser
- At være bindeled imellem Key Accounts kunder og virksomhedens øvrige afdelinger; Projekt, in house salg, distriktscheferne og koordinator afdelingen.
Du arbejder fra hovedkontoret på Runetoften 15-17, 8210 Aarhus V. Der er også arrangementer i afdelingen på Vallensbækvej 47 2605 Brøndby, hvor det forventes at du deltager.
Teamet har brug for disse kompetencer
Vi forestiller os, at du kommer med erfaring fra en salgskoordinator stilling, og er nu klar til næste niveau inden for support af Key Accounts kunder. For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du har drive og lyst til at arbejde med eget salg og hertil opstillede mål.
Erfaring fra storkøkkenbranchen eller QSR/CVS-markedet er en fordel.
I øvrigt kan man sige om dig, at:
- Du trives med at have mange bolde i luften, hvor du sørger for, at alle ender når sammen, og alle deadlines bliver mødt
- Du er detaljeorienteret i din tilgang til opgaverne
- Du arbejder struktureret og i et højt tempo
- Du har evnen til at skabe langsigtede relationer til kunden
- Du er hjemmevant i brugen af Excel
- Du behersker engelsk i både skrift og tale
Det får du hos KEN STORKØKKEN
Stillingen som KAM koordinator er en spændende mulighed for at fortsætte karrieren i en virksomhed, hvor der er kort fra ord til handling, og hvor alle bliver hørt. Du får en vigtig rolle i en dynamisk og kompetent organisation, der kontinuerligt stræber efter forbedringer og fremskridt.
Der er rig mulighed for at udvikle de faglige og personlige kompetencer i rollen og også mulighed for at avancere på sigt. Kulturen er præget af et uformelt arbejdsmiljø med en åben og positiv dialog i et inspirerende miljø.
Vil du være en del af KEN STORKØKKEN?
KEN STORKØKKEN samarbejder med GML-HR om denne rekruttering. Du er velkommen til at kontakte Konsulent, Sandra Søndergaard, på telefon 4025 7363 for at høre mere om stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt.
Søg stillingen ved at klikke på “Søg stillingen”-knappen.