Vi leverer dedikeret search & selection tilpasset hver enkelt kundes behov

JYSK – Team Leader Online Administration


Søg stillingen

JYSK har Nordens største fuldautomatiske distributionscenter i Uldum, som ligger centralt i trekantområdet, kun 30 minutter fra hhv. Aarhus, Herning, Kolding og Billund. 

 

Distributionscenteret står for den daglige levering af varer til JYSK butikkerne i Danmark, Norge, Holland, England og Irland, samt onlineleverancer til de samme lande.  Fra distributionscentret i Uldum leverer JYSK desuden varer til franchisebutikkerne over det meste af verden. 

 

Distributionscentret er netop færdig med en større udvidelse, som har øget kapaciteten til ca. 1.300.000 m3 udgående gods pr. år.

 

Som Team Leader Administration bliver du overordnet ansvarlig for den daglige administration i ordre- og vareflow afdelingen, samt du får det ledelsesmæssige ansvar for teamet.

 

 

Jobbet

Dit overordnede ansvarsområde vil være at sikre, at administrationen i ordre – og vareflow afdelingen fortsat fungerer og løbende udvikles. I samarbejde med de andre team leaders, vil du også være med til at sikre, at varerne er på det rigtige sted og på det rigtige tidspunkt til den rigtige pris.

 

Derudover vil dine ansvarsområder være:

-Ledelse af et team på 8 medarbejdere

-Almene kontoropgaver /receptionistopgaver (mødelokaler, bestille kontorartikler, modtage gæster, postbehandling mm)

-Fakturering

-Claim håndtering

-Butiksservice (franchise -og JYSK-kunder)

-WEB ordreflow (leveringsoprettelse, plukoprettelse, fejlsøgning, returbehandling mm)

-Status og lagerdifferencer

-Diverse opfølgning på processer

-Problemløsning ved fejl

-Ordreflow butikker (leveringsoprettelse, plukoprettelse, fejlsøgning)

-Support til drift ved udfordringer

-Stamdata

-Idoc (løsning af fejl kommunikation imellem de forskellige IT-systemer)

-Lede og agere ud fra JYSK Values og Leadership 

Personen

Vi forventer, at du kommer med enten en relevant teoretisk eller praktisk baggrund. Derudover har du en solid ledelseserfaring, således du evner at samle dit team, så alle arbejder mod et fælles mål. 

Du er proaktiv af natur, resultatorienteret, serviceminded og ikke bange for at udfordre ”as is”.

Derudover forventer vi, at:

-Du har erfaring i styring af ordre -og vareflow og/eller erfaring med disponering og inbound logistik.

-Du har stor fokus på, at opgaverne bliver løst og afsluttet

-Du kan arbejde med optimering af processer og deltage i projekter

-Du kan arbejde med KPI opfølgning

-Du er samarbejdsorienteret og kan erfaringsudveksle på alle niveauer

-Du er flydende på dansk og engelsk

Dine muligheder

Du vil få en central rolle i en spændende virksomhed, med direkte indflydelse på resultaterne og hvordan processer udformes. Du vil også få mulighed for personlig udvikling i en virksomhed med internationalt perspektiv.

Ansøgning

JYSK samarbejder med GML-HR om denne rekruttering. Du er velkommen til at kontakte konsulent Martin Eriksen på +45 3133 8229 for at høre mere om stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Ansøgninger behandles løbende. Søg stillingen ved at klikke på ”Søg stillingen” nedenfor

 

Søg stillingen

07 / 2019
JYSK