Vi leverer dedikeret search & selection tilpasset hver enkelt kundes behov

GML-HR A/S – Studentermedhjælper


Søg stillingen

GML-HR er en ambitiøs og veletableret konsulentvirksomhed med velafprøvede ydelser inden for organisationsudvikling og Search & Selection. Vi har specialiseret os i og målrettet vores ydelser til udvalgte brancher. Det betyder, at vi i dag arbejder med en række af landets førende virksomheder indenfor retail, energi, industri og FMCG. Vi tror på, at specialisering og branchefokus gør os bedre i stand til at rådgive vores kunder. 
 
Vi har travlt med at løse opgaver for kunderne, og derfor søger vi nu en studentermedhjælper ca. 10 timer om ugen. 

Jobbet

Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores konsulenter inden for Search & Selection, hvor du skal supportere på rekrutteringsopgaver og varetage administrative og systemmæssige opgaver. 
 
Opgaverne bliver bl.a. 
  • Udarbejdelse af stillingsopslag og kravprofiler 
  • Udarbejdelse af kandidatpræsentationer 
  • Researchopgaver og søgning efter kandidater i databaser m.v. 
  • Virksomheds- og brancheanalyser 
  • Opdatering af kandidatdatabaser i vores rekrutteringssystem 
  • Forefaldende administrative opgaver 
 
Vi forventer, at du har en naturlig interesse for erhvervslivet og har lyst til at få dyb indsigt i forskellige virksomheder og brancher. Du skal være administrativ stærk og arbejde med disciplin og detaljefokus. 

Personen

Vi søger en ambitiøs person, der gerne vil supplere studiet med praktisk og relevant erhvervserfaring. Du er formentlig i gang med en relevant videregående uddannelse. Vi forventer, at du er teoretisk velfunderet og formår at omsætte teori til praksis, da opgaverne vil være meget praktisk orienterede.
 
Dine faglige og personlige kvalifikationer er i øvrigt kendetegnet ved følgende:  
  • Du har et solidt kendskab til Office-pakken  
  • Du har gode kommunikationsevner, og du kan formulere dig fejlfrit skriftligt på dansk og engelsk  
  • Du arbejder struktureret og har styr på detaljerne  
  • Du tænker i løsninger og tilrettelægger i koordination med vores to øvrige studentermedhjælpere din arbejdstid med plads til ad hoc opgaver  
  • Du er fleksibel med hensyn til arbejdstid og er klar til at tage en ekstra tørn, når vi har travlt  
  • At du udstråler god energi, er serviceminded og har et godt humør tager vi som en selvfølge  
 

Dine muligheder

Vi tilbyder et udfordrende studiejob i en professionel konsulentvirksomhed. Du får mulighed for at kombinere din teoretiske platform med praktiske opgaver, og dermed en enestående mulighed for at styrke din forretningsforståelse. Du tilbydes fleksible arbejdstider, og vi stiller de nødvendige arbejdsredskaber til rådighed. Tiltrædelse er hurtigst muligt og med arbejdssted i Kolding.

Ansøgning

Ansøgninger behandles løbende, så send din ansøgning allerede i dag. Søg stillingen ved at klikke på “Søg stillingen” knappen.

Søg stillingen

07 / 2017
GML-HR A/S