Vi leverer dedikeret search & selection tilpasset hver enkelt kundes behov

GML-HR A/S – Studentermedhjælper – Marketing


Søg stillingen

Kommunikationstalent med flair for sociale medier!

 

GML-HR er en ambitiøs og veletableret konsulentvirksomhed med velafprøvede ydelser inden for organisationsudvikling og Search & Selection. Vi har specialiseret os i og målrettet vores ydelser til udvalgte brancher. Det betyder, at vi i dag arbejder med en række af landets førende virksomheder inden for industri, energi retail og FMCG. Vi tror på, at specialisering og branchefokus gør os bedre i stand til at rådgive vores kunder. 

 

Vi søger et kommunikationstalent, med flair for sociale medier, som kan styrke kendskabsgraden og skabe brugerengagement på sociale medier. Vi har en ambition om en stærk og relevant tilstedeværelse på de sociale medier og arbejder løbende på at styrke vores brand i forhold til udvalgte målgrupper.

Jobbet

Du skal arbejde med vores forskellige platforme, hovedsageligt Linkedin og Facebook, hvor du skal fremme kendskabet til GML-HR og GML-HR Retail.

Stillingen er bredt funderet, og du kommer til at arbejde med konceptudvikling, content creation og analyse i forhold til sociale medier og web. Vi har brug for din indsats og viden i forhold til at udnytte mulighederne for at kommunikere mere effektivt på de sociale medier og web. Du får en række opgaver med drift og udvikling af vores hjemmesider samt Facebook og LinkedIn. Du kommer bl.a. til at arbejde med følgende opgaver: 

 

  • Udvikle og drive aktiviteter på sociale medier herunder løbende content udvikling 
  • Oprette og dele annonceopslag på diverse medier
  • Analyser af SoMe-aktiviteter, herunder opsætning af relevante KPI’er  
  • Opdatering af hjemmesider  
  • Koordinering og samarbejde med eksternt bureau i forhold til social selling 
  • Udarbejde månedsrapport
  • Diverse grafiske ad hoc opgaver

 

Du vil i tæt samarbejde med den marketingansvarlige partner arbejde med forskellige fokusområder. Det forventes, at du selvstændigt tager initiativ og udvikler nye indsatser og tiltag. Du kan forvente ca. 10 timer om ugen.

 

Personen

Vi forventer, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse og har minimum to år tilbage af studiet. Du har erfaring med de skitserede opgaver og brænder for at bruge dine evne og kreativitet samt gøre en forskel. 

 

Det er vigtigt, at du motiveres af at lave godt indhold, der fungerer i forhold til forskellige målgrupper, søgemaskineoptimering og vores overordnede marketingstrategi. Du har tidligere arbejdet med at udvikle indhold til hjemmesider og sociale medier.  

 

Du skal have indgående kendskab til mulighederne på sociale medier og interesse for at holde dig opdateret omkring tendenser på området. Vi forventer, at du har en særlig evne til at forstå en målgruppe og talent for at kommunikere med den, ligesom du har viden om medieforbrug og -adfærd hos forskellige målgrupper. Som person er du kendetegnet ved følgende: 

 

  • Kvalitetsbevidst og ambitiøs 
  • Tager ansvar, har højt drive og viser initiativ 
  • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar 
  • Du er serviceminded og fleksibel  
  • Du evner at overholde deadlines og bevare overblikket 
  • Arbejder struktureret og afslutter dine projekter 
  • Trives fint både med udviklings- og rutineopgaver  
  • Du formulerer dig godt i skrift og tale og mestrer korrekt dansk og engelsk 

 

Dine muligheder

Du er selv med til at forme jobbet og får medbestemmelse på dine arbejdsopgaver. Du bliver dagligt udfordret og får rig mulighed for at bruge og udvikle din faglighed. Der er ansvar, og du får mulighed for at arbejde med egne projekter. 

 

Du kommer til at arbejde i en ambitiøs konsulentvirksomhed og i et uformelt miljø. Du tilbydes fleksible arbejdstider, og vi stiller de nødvendige arbejdsredskaber til rådighed. Tiltrædelse er hurtigst muligt og med arbejdssted i Kolding. 

 

Ansøgning

Du er velkommen til at kontakte partner Søren Laigaard-Andersen på telefon 2074 4492 for at høre mere om stillingen og dine muligheder. Skriv en motiveret ansøgning, hvor du gerne må henvise til tidligere SoMe/web arbejde du har udført. Søg stillingen ved at klikke på “søg stillingen”. Ansøgninger behandles løbende.

GML-HR er en ambitiøs og veletableret konsulentvirksomhed med velafprøvede ydelser inden for organisationsudvikling og Search & Selection. Vi har specialiseret os i og målrettet vores ydelser til udvalgte brancher. Det betyder, at vi i dag arbejder med en række af landets førende virksomheder indenfor retail, energi, industri og FMCG. Vi tror på, at specialisering og branchefokus gør os bedre i stand til at rådgive vores kunder. Udover vores hjemmesider www.gml-hr.dk og www.gmlhr-retail.dk findes vi også på Linkedin og facebook.  

Søg stillingen

06 / 2019
GML-HR A/S