Daugaard Pedersen A/S – Økonomimedarbejder – Entreprenørvirksomhed
Bogføring, regnskab, ESG og administration
Daugaard Pedersen A/S er en velkonsolideret entreprenørvirksomhed med hovedkontor i Kolding. Virksomheden arbejder som totalentreprenør inden for erhvervsbyggeri som eksempelvis kontor/domicil, butikker, produktionsfaciliteter og lager/logistik samt boliger.
Daugaard Pedersen har ca. 45 medarbejder og virksomheden har en fin referenceliste og en solid kundebase. Aktuelt er virksomheden i gang med en række spændende byggerier og har en meget stærk projektportefølje. Virksomheden drives efter sunde forretningsmæssige principper og har fokus på innovativt og bæredygtigt byggeri. Virksomheden har funktionæransatte og ingen timelønnede.
En af bogholderne går på pension efter mange års ansættelse. Stillingen som ESG- og økonomimedarbejder er delvist nyoprettet for at imødekomme fremtidige krav til CSRD-rapportering, og ikke mindst for at styrke økonomiafdelingen langsigtet.
Jobbet
Du bliver del af en mindre økonomiafdeling, hvor du sammen med 2 erfarne kollegaer kommer til at arbejde med de generelle bogførings- og regnskabsmæssige forhold i virksomheden.
Du kommer til at arbejde i en virksomhed, hvor der er godt styr på det administrative med gode processer og kvalitet i arbejdet. Din hverdag bliver alsidig med opgaver inden for bogholderi, regnskab, moms, bank samt rapportering af virksomhedens finansielle oplysninger.
Du bliver desuden involveret i ESG-arbejdet med opsamling af ESG-data og input til bæredygtighedsrapporteringen, hvor du kan være med til at præge det fremtidige arbejde på området.
Du bliver involveret i at køre løn. Har du ikke erfaring med området sørger vi for den nødvendige oplæring. Derudover får du løbende ad hoc-opgaver og deltager i de øvrige opgaver i økonomiafdelingen.
Arbejdsstedet er i Kolding. Stillingen kan være på 30 eller 37 timer/uge afhængigt af dine ønsker.
Personen
Du kommer med en alsidig økonomibaggrund og har god erfaring med forskellige opgaver inden for bogføring, regnskab, moms, rapportering og gerne løn. Dine administrative færdigheder er gode, og du har solid regnskabsmæssig forståelse. Du har din erfaring fra økonomiafdeling eller måske fra revisionskontor.
Som person er du en fleksibel og serviceorienteret teamplayer, der bringer god energi til teamet. Du arbejder selvstændigt, og så sætter du en ære i at have styr på dine opgaver og levere kvalitet. Det er vigtigt, at du er struktureret og formår at holde overblikket i en travl hverdag.
Du er fortrolig med IT, rutineret bruger af Office pakken og stærk på Excel. Du er flydende i skrift og tale på dansk.
Bopæl i køreafstand fra kontoret i Kolding.
Dine muligheder
Du bliver en del af et stærkt fællesskab i en særdeles veldrevet virksomhed med god økonomi. Virksomheden er kendetegnet ved en uformel kultur, stort fokus på work-life balance og ikke mindst et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer. Der vil være stor frihed og indflydelse på jobindholdet. Der tilbydes fleksibilitet og gode ansættelsesbetingelser.
Ansøgning
Daugaard Pedersen samarbejder med GML-HR om denne rekruttering. Du er velkommen til at kontakte Søren Laigaard-Andersen på telefon 20744492 for at høre mere om stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Send din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’. Vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.