Catering Danmark – E-Commerce Manager
Grib stafetten og bidrag til den fortsatte kommercielle udvikling
Catering Danmark er en af landets førende virksomheder inden for levering af mad til både private og virksomheder.
Vores position i markedet har vi opbygget med fokus på altid at levere en god smagsoplevelse til alle anledninger på tværs af vores tre brands. Vi har udbygget vores position gennem en veldreven online salgsplatform på vores brand-webshops www.kokken-jomfruen.dk og www.smageriet.dk.
Vores markante tilstedeværelse på blandt andet Google og Meta er en afgørende parameter for fortsat vækst, og her søger vi nu en erfaren E-commerce Manager, som kan tage stafetten videre og bidrage til den fortsatte kommercielle udvikling. Er din værktøjskasse på plads og din indstilling den rette, kan du få en helt central rolle i vores organisation.
Jobbet
Du får en central rolle og skal i tæt samarbejde med det øvrige kommercielle team sikre den forretningsmæssige udvikling.
Vores nuværende online performance ligger på et højt niveau, hvilket afspejler sig i en konvertering, der sikrer en høj ROAS.
Men vi har samtidig også en ambitiøs vækst-strategi, hvorfor du med din faglighed og dit personlige engagement skal bidrage til, at den gode udvikling fortsætter.
Kunderejsen er anderledes end på mange traditionelle webshops, da beslutningsprocessen ofte er lidt længere og involverer flere brugere. Det stiller særlige krav til indsatsen, og løbende tilpasning og afprøvning af tiltag er nødvendig.
Du får en afvekslende hverdag, hvor aktivitetsniveauet er præget af de sæsonmæssige udsving.
Stillingen rummer følgende centrale opgaveområder:
1. Webshops/sites – løbende drift
Ansvaret for Catering Danmarks webshops – Kokken-jomfruen.dk og Smageriet.dk – samt øvrige sites – Kokkenogco.dk og Cateringdanmark.dk.
Dette indebærer, at du løbende skal sikre udvikling af webshops og sites, så de er brand-konsistente og compliant, giver en god brugeroplevelse i hele kunderejsen og i sidste ende konverterer brugere til kunder.
2. Generel online annoncering
Ansvaret for online annoncering, hvor opgaverne udføres hands-on eller i samarbejde med udvalgte bureauer.
- Samarbejde og sparring med bureau omkring paid search – Google Ads.
- Meta-annoncering – opsætning, monitorering og optimering af Meta kampagner.
- Lead på aktivering af relevante sæson-kampagner i tæt samarbejde med Brand Manager.
- SEO – Link-building.
- Affiliate marketing.
Ydermere vil du få en afgørende rolle i etableringen af fremtidig E-mail marketing platform i tæt samspil med brand manager, da vi står over for en indfasning af ny platform.
Endelig vil du have ansvaret for at sikre optimal tracking og performance-rapportering, samt styring af vores performance spend budget.
Arbejdssted på hovedkontoret i Odense.
Personen
Vi søger en digital ildsjæl med stærk forretningsforståelse. Det forventes, at du kommer med betydelig erfaring med e-commerce og meget gerne fra branche med lang kunderejse / overvejelseskøb.
Du besidder et stærkt kommercielt drive og har god forståelse for teknologiens muligheder for at understøtte den forretningsmæssige udvikling.
Vi forventer dokumenteret forståelse for gængse annonceringsplatforme, som Google Ads og Meta. Grundlæggende teknisk forståelse for opbygning af websites / e-commerce platforme vil være en fordel.
Du kan arbejde parallelt med flere brands og forskellige målgrupper. Du evner at tænke både strategisk og taktisk, og samtidig er du en pragmatisk hands-on person med forståelse for eksekvering.
Du er engageret, ønsker at gøre en forskel og har viljen til at tage ansvar og skabe resultater. Du besidder et godt drive, er proaktiv og arbejder vedholdende og engageret. Din arbejdsstil er struktureret. Du er analytisk stærk og datafokuseret. Du er fleksibel, løsningsorienteret og føler dig tilpas i en dynamisk virksomhed.
Du har gode kommunikative evner og tør give modspil og udfordre med fokus på at skabe de bedste resultater. Du er god til at anskue problemstillinger fra forskellige sider, og du er fokuseret på at skabe en ”one team” kultur.
Du har en relevant uddannelse inden for området.
Dine muligheder
Du får indflydelse i en spændende og udviklingsorienteret virksomhed med stærke brands. Du bliver en del af et stærkt team med engagerede kollegaer, og du får en rolle, hvor din indsats bliver afgørende for virksomhedens fortsatte udvikling og succes.
Du kommer til at arbejde i et inspirerende miljø, hvor der lyttes, og hvor man udfordrer hinanden. Der er store forventninger til, at du præger indsatsen, og sammen med dine kollegaer i det kommercielle team formår at løfte e-commerce til det næste niveau.
Dette er en unik mulighed for at komme med på vækstrejsen i en ambitiøs fødevarevirksomhed. Du tilbydes gode og fleksible ansættelsesforhold, som modsvarer de opstillede krav.
Ansøgning
Catering Danmark samarbejder med GML-HR om denne rekruttering. Du er velkommen til at kontakte Søren Laigaard-Andersen på mobil 2074 4492 for at få yderligere oplysninger og drøfte dine muligheder i stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Søg stillingen ved at klikke på ”søg stillingen” nedenfor.
Catering Danmark er markedsleder i Danmark inden for catering til private arrangementer og fester. Du kender os nok bedst som Kokken & Jomfruen, der i over 50 år har leveret gode og nemme madoplevelser til mange private fester rundt i hele Danmark. Derudover inkluderer vores portefølje også Smageriet, som er vores seneste brand, der med et højt kvalitetsudtryk, har fået fantastisk godt fat i både det private og erhvervsrettede catering marked. Sidst men ikke mindst har vi med Kokken & Co et frokosttilbud til de virksomheder, der ikke selv ønsker at drifte en kantineløsning til sine medarbejdere.
Vi har tre afdelinger fordelt i Århus, Odense og København og beskæftiger over 100 medarbejdere.
Vi er professionelle i tilgangen til dialogen med kunden, og vores passion for at levere en god oplevelse hos kunden hver gang sikrer, at det altid skal være trygt at samarbejde med os.