Anonym virksomhed – Økonomiassistent


Søg stillingen

Kan du se dig selv være en del af et lille, men stærkt team, og trives du bedst i et uformelt arbejdsmiljø med plads til den enkelte, så er rollen som Økonomiassistent hos vores kunde måske noget for dig.
 

Jobbet

Virksomheden har hovedkontor syd for trekantsområdet. Du bliver en del af et team på i alt 4 personer og får reference til selskabets CFO. Som medarbejder nr. 4. kan du forvente at blive en del af en lille, men stærk enhed med et godt samarbejde og en lyst til at levere god support til forretningen.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At bidrage til udviklingen af månedsrapportering
  • Løbende at levere materiale til klargøring af årsregnskab
  • Bogføring af kreditorbilag og indbetalinger fra kunder
  • Afstemning af bank
  • Afstemning af balanceposter
  • Løbende periodiseringer
  • Deltagelse i årsafslutning og udarbejdelse af årsregnskab, herunder klargøring til revisor.
     

Sagt med andre ord – en stilling med et bredt fagligt afsæt og med muligheden for at bidrage til en spændende udvikling. 
 

Personen

Du kommer formodentligt med erfaring fra en lignende rolle som Økonomiassistent. Hvilken branche du kommer fra er ikke afgørende, men vigtigst er, at du har styr på ovenstående opgaver og har lyst til at bidrage til, at afdelingen udvikler sig.  

Som person skal du trives i et uformelt miljø og have et godt humør. Du er engageret og tager ansvar for de stillede opgaver, og det falder dig naturligt at have en grundig og detaljeorienteret tilgang til opgaverne, ligesom du sætter en ære i at aflevere et korrekt og gennemarbejdet stykke arbejde til tiden. Jobbet indeholder rutineprægede opgaver, hvilket du skal trives godt med. 

Generelt trives du med frihed under ansvar og har et drive, der gør, at du kan holde fast på opgaven og følge den til dørs. Det falder dig naturligt at være serviceminded og hjælpsom overfor kollegaer, og du bidrager til, at afdelingen som helhed fungerer.
 

Dine muligheder

Du tilbydes et spændende og udfordrende job med gode udviklingsmuligheder samt et uhøjtideligt og uformelt arbejdsmiljø med en række gode kollegaer. Stillingen er nyoprettet, og der er således mulighed for at sætte eget præg på både arbejdsmetoder og processer. 
 

Ansøgning

Virksomheden samarbejder med GML-HR om denne rekruttering. Du er velkommen til at kontakte Konsulent hos GML-HR Kristian Storm Aagaard på telefon 20526695 for at høre mere om stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Søg stillingen ved at klikke på “Søg stillingen” knappen. 
 

Søg stillingen

11 / 2022