Vi leverer dedikeret search & selection tilpasset hver enkelt kundes behov

Anonym virksomhed – Økonomi- og administrationschef


Søg stillingen

Fagligt stærk profil – Byggebranchen 

Til veletableret virksomhed i byggebranchen søges en udviklingsorienteret og fagligt velfunderet økonomi- og administrationschef, som skal bidrage til at fastholde virksomhedens positive udvikling og vækst. 

 

Jobbet

Du får med reference til den Adm. Direktør ansvaret for virksomhedens økonomi og administration. Du skal sammen med dine medarbejdere sikre at økonomifunktionen agerer proaktivt og supporterende overfor ledelsen og dermed bidrage til den fortsatte udvikling. 

Der er tale om en nyoprettet stilling og dermed en opgradering af økonomifunktionen. Dine ansvarsområder vil være mangeartede og du skal bl.a. tage ansvaret for følgende opgaver: 

  • Budget, likviditetsbudget, månedsrapportering og klargøring til revision
  • Efterkalkulationer
  • Ad hoc analyser
  • Indkøb af forbrugsvarer m.v.
  • Administration og IT
  • Optimering, effektivisering og udvikling af interne forretningsgange
  • Planlægning af interne kurser, arrangementer og lign.
  • Deltagelse i bestyrelsesmøder efter behov
  • Ledelse af afdelingens 2 medarbejdere.

 

Det er vigtigt, at du er indstillet på også at tage del i de operationelle arbejdsopgaver.

 

Personen

Du har formentlig en revisorbaggrund eller anden relevant uddannelse kombineret med flere års erfaring fra tilsvarende stilling – det kunne være som regnskabschef i en mellemstor virksomhed. Derudover passer følgende på dig:  

  • Du har en god solid praktisk ledelseserfaring 
  • Du er hands-on og deltager gerne i det daglige arbejde
  • Erfaring fra byggebranchen er en klar fordel
  • Erfaring med projektøkonomi vil være en fordel
  • Du har erfaring med C5 eller et lignende regnskabssystem
  • Du er en erfaren bruger af Office pakken, primært stærk i Excel

 

Du har naturlig autoritet, er positiv og løsningsorienteret. Du er god til at kommunikere og trives med en åben og ligefrem omgangstone. Du er samarbejdsorienteret og fleksibel. 
 
Du har en analytisk tilgang til arbejdet, er initiativrig og effektiv med en struktureret arbejdsform, der sikrer høj kvalitet, skaber fremdrift og overholdelse af deadlines. Du er ansvarsbevidst og vedholdende med høj arbejdsmoral. Du har en god forretningsindsigt, solid operationel forståelse samt evnen til at skabe overblik og tænker i helhedsløsninger

 

Dine muligheder

Du får en udfordrende og afvekslende stilling med gode udviklingsmuligheder. Du bliver en central person i den fortsatte udvikling af virksomheden, hvor det forventes, at du bidrager med din faglighed og ledelsesmæssige kompetencer. Du kommer til at arbejde i et vækstorienteret miljø, hvor der bliver rig mulighed for at udfolde dine evner og erfaringer. Hverdagen bliver varieret og udfordrende med stor selvstændighed.  Der er gode arbejdsforhold i et uformelt med seriøst miljø med gode og motiverede kollegaer. Løn efter kvalifikationer. 

 

Ansøgning

Du kan henvende dig til Partner Søren Laigaard-Andersen på telefon 20744492 for af høre mere om stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Søg stillingen ved at klikke på “Søg stillingen” knappen.

Vores kunde er et veletableret byggeselskab, som beskæftiger sig med hoved- og totalentrepriser inden for erhvervs- og boligbyggeri over hele landet. Virksomheden har over årene haft en fin udvikling og har opnået en stærk status i branchen, som en respekteret samarbejdspartner. Virksomheden er et privatejet aktieselskab, med hovedkontor centralt i Midt/Østjylland.

Søg stillingen

10 / 2020
Anonym virksomhed