Anonym virksomhed – Ejendomsadministrator


Søg stillingen


Spændende ejendomsportefølje

  • Kunne du tænke dig at få det administrative ansvar for en ejendomsportefølje på Sjælland?
  • Vil du gerne arbejde i en velkonsolideret virksomhed med et godt omdømme og gode værdier?
  • Vil du gerne bruge en del af din arbejdstid på at udvikle processer og optimere driften?

Så kan det være dig vi søger, til en nyoprettet stilling som ejendomsadministrator. Vores kunde er en langsigtet ejendomsinvestor, som råder over en interessant portefølje af nøje udvalgte ejendomme inden for erhverv, bolig og liebhaveri. Porteføljen udvides løbende og der investeres i den eksisterende ejendomsmasse. Der er en solid og stabil base af lejere som virksomheden værner om, ved at give god service. 

Jobbet

Vi søger en faglig stærk profil, der – udover en høj faglighed og personlig integritet – kommer med ønsket om en længerevarende ansættelse, hvor vedkommende bliver en betroet og fortrolig medarbejder for virksomhedens COO.

I tæt samarbejde med virksomhedens COO bliver du ansvarlig for udlejning samt administration af en virksomheds sjællandske ejendomsportefølje. Den arbejdsmæssige prioritering omfatter ca. 70% på udlejning/ejendomsadministration/kundepleje, og ca. 30% på optimering af processer, ledelse og administration.

Du vil derudover ligeledes medvirke til, at sikre et tværfagligt samarbejde med virksomhedens øvrige funktioner.

Dine arbejdsopgaver vil omfatte følgende:

  • Udlejning af ledige lejemål, herunder rådgivning til lejere og udarbejdelse/forhandling af lejekontrakter
  • Fremvisninger, ind- og udflytningssyn, samt håndtering af henvendelser fra lejere
  • Bistand i forbindelse med bortforpagtning af udvalgte ervervslejemål
  • Administration af lejemål (bolig og erhverv)
  • Optimeringsprojekter – regulering af husleje, automatisk måleraflæsning for vand og varme
  • Sikre at kunderne oplever nærvær og tilgængelighed gennem en professionel og kompetent service
  • Indhente tilbud på mindre renoveringsopgaver
  • Bidrage til udvikling af processer og koncepter vedr. udlejning
  • Være samlingspunkt på ejendomskontoret

 

Virksomhedens hovedkontor ligger i Jylland, og den aktuelle stilling er på det sjællandske ejendomskontor i det sydlige Sjælland.

Du skal være indstillet på kørsel til virksomhedens lejemål primært på Syd- og Midtsjælland.

Personen

Du kommer med en relevant faglig baggrund f.eks. fra et større ejendomsselskab eller mæglervirksomhed, og du ønsker at videreudvikle dig inden for ejendomsadministration.

Du har erfaring med prissætning af lejemål og med at håndtere omfattende og komplekse opgaver, f.eks. lejekontrakter.

Du evner at arbejde konstruktivt med kunderne og er god til at analysere det enkelte lejemål, identificere potentielle lejere og derudfra udarbejde en ’udlejningsstrategi’.

Man kan yderligere sige om dig, at du:

  • Arbejder nøjagtigt og realistisk i forhold til prioritering af arbejdsopgaver
  • Er en service- og samarbejdsorienteret holdspiller
  • Har en positiv indstilling og godt humør
  • Har stærke IT-færdigheder – erfaring med EG Bolig vil være en fordel 
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Dine muligheder

Du får mulighed for at præge stillingen og et varieret ansvar som både rummer faglige og ledelsesmæssige opgaver. Du får væsentlig indflydelse på forretningen og frihed til at finde løsninger.

Du får en afvekslende hverdag med involvering i en række opgaver og projekter, som har stor bevågenhed.  Der vil være gode muligheder for af bruge din erfaring og udvikle dine faglige kompetencer, f.eks. i forbindelse med optimering af processer, regulering af husleje samt implementering af nye systemer til automatisk afregning af forbrug.

Ansøgning

Du er velkommen til at kontakte Partner hos GML-HR Søren Laigaard-Andersen på +45 2074 4492, hvis du ønsker yderligere informationer om stillingen og virksomheden. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Søg stillingen ved at klikke på ”Søg stillingen” nedenfor. 

Søg stillingen

05 / 2023