Vi leverer dedikeret search & selection tilpasset hver enkelt kundes behov

Anonym virksomhed – Bogholderileder aspirant


Søg stillingen

Jobbet

Som bogholderileder aspirant bliver du en central figur i bogholderiet,hvor du vil have det overordnede ansvar for medarbejderne i bogholderiet ifraværet af bogholderilederen.

Med reference til bogholderilederen får du et ansvarsfuldt job med mangeopgaver.
Dine arbejdsopgaver bl.a.:   

  • Sparring med bogholderilederen  
  • Udarbejde månedsafslutninger til de fastlagte terminer
  • Revision årsafslutning til de fastlagte terminer
  • Ansvarlig for alle omkostninger og anlægsfakturaer med hensyn til korrekt kontering og formel korrekthed
  • Overblik over regler for at datasikring overholdes
  • Kontrollerer den månedlige bearbejdning af måneds- og årsafslutning
  • Koordinerer feriefridage og ferieønsker
  • Rådgiver administrationschefen vedr. økonomi og regnskab
 
Desuden vil en stor del af dit job også være at lede afdelingen med diverseopgaver. Det er derfor vigtigt, at du kan danne dig et overblik over deforskellige arbejdsopgaver, som er fordelt på medarbejderne i afdelingen. Duskal kunne lede afdelingen på følgende områder: 
 
  • Korrekt bogføring af nøgletal  
  • Udarbejdelse af registreringer, kontering og betaling af regninger
  • Afstemning af debitorer, kreditorer og finanskonti
  • Afregning af moms og afgifter  
  • Udarbejdelse af faktura og ansvarlig for fremsendelse af rykkere

Personen

Du har en relevant uddannelse indenfor økonomi og finans og kommer medrelevant erhvervserfaring med forståelse for detailhandel. Det er vigtigt, atdu ikke bare har styr på tallene, men også har en stor interesse for økonomi ognøgletal. Du har kendskab til SAP og har arbejdet med dette i tidligereerhverv.  
 
Du er resultatorienteret med fokus på opgaven. Det er vigtigt at du i dennestilling er god til at træffe beslutninger, da dette vil være en del af jobbet.Som leder kan du bedst beskrives som værende inspirerende og en igangsætter.Dertil er du vedholdende og forstår at sikre, at opgaverne i afdelingen bliverfuldt til dørs. Ligeledes forventes det, at du har gode kommunikationsevner, ogat du behersker tysk på et professionelt niveau – både i skrift og tale  
 
Du er serviceminded, har gode kommunikationsevner samt arbejder godt såvelselvstændigt som i tæt samarbejde med kollegerne.   
 
Jobbet er i trekantsområdet.   

Dine muligheder

Du får et selvstændigt job med mange udfordringer, hvor du kan bruge heledin værktøjskasse og udvikle dig fagligt og personligt. Du kommer til atarbejde med kompetente kollegaer, hvor du kan være med til at præge denfortsatte udvikling af afdelingen. Løn og ansættelsesvilkår modsvarer deopstillede krav, og for den rette kandidat vil der på sigt være mulighed for atavancere i stillingen.  

Ansøgning

GML-HR varetager denne rekruttering. Du er velkommen til at kontaktePartner hos GML-HR Jens Münter på telefon 3160 2327 for at høre mere omstillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Søg stillingen ved atklikke på “Søg stillingen” knappen. Ansøgninger behandles løbende.  

Søg stillingen

05 / 2018
Anonym virksomhed