Vi leverer dedikeret search & selection tilpasset hver enkelt kundes behov

Anonym virksomhed – Bogholderileder aspirant


Søg stillingen

Jobbet

Som bogholderileder aspirant bliver du en central figur i bogholderiet, hvor du vil have det overordnede ansvar for medarbejderne i bogholderiet i fraværet af bogholderilederen.

Med reference til bogholderilederen får du et ansvarsfuldt job med mange opgaver.
Dine arbejdsopgaver bl.a.:   

  • Sparring med bogholderilederen  
  • Udarbejde månedsafslutninger til de fastlagte terminer
  • Revision årsafslutning til de fastlagte terminer
  • Ansvarlig for alle omkostninger og anlægsfakturaer med hensyn til korrekt kontering og formel korrekthed
  • Overblik over regler for at datasikring overholdes
  • Kontrollerer den månedlige bearbejdning af måneds- og årsafslutning
  • Koordinerer feriefridage og ferieønsker
  • Rådgiver administrationschefen vedr. økonomi og regnskab
 
Desuden vil en stor del af dit job også være at lede afdelingen med diverse opgaver. Det er derfor vigtigt, at du kan danne dig et overblik over de forskellige arbejdsopgaver, som er fordelt på medarbejderne i afdelingen. Du skal kunne lede afdelingen på følgende områder: 
 
  • Korrekt bogføring af nøgletal  
  • Udarbejdelse af registreringer, kontering og betaling af regninger
  • Afstemning af debitorer, kreditorer og finanskonti
  • Afregning af moms og afgifter  
  • Udarbejdelse af faktura og ansvarlig for fremsendelse af rykkere

Personen

Du har en relevant uddannelse indenfor økonomi og finans og kommer med relevant erhvervserfaring med forståelse for detailhandel. Det er vigtigt, at du ikke bare har styr på tallene, men også har en stor interesse for økonomi og nøgletal. Du har kendskab til SAP og har arbejdet med dette i tidligere erhverv.  
 
Du er resultatorienteret med fokus på opgaven. Det er vigtigt at du i denne stilling er god til at træffe beslutninger, da dette vil være en del af jobbet. Som leder kan du bedst beskrives som værende inspirerende og en igangsætter. Dertil er du vedholdende og forstår at sikre, at opgaverne i afdelingen bliver fuldt til dørs. Ligeledes forventes det, at du har gode kommunikationsevner, og at du behersker tysk på et professionelt niveau – både i skrift og tale  
 
Du er serviceminded, har gode kommunikationsevner samt arbejder godt såvel selvstændigt som i tæt samarbejde med kollegerne.   
 
Jobbet er i trekantsområdet.   

Dine muligheder

Du får et selvstændigt job med mange udfordringer, hvor du kan bruge hele din værktøjskasse og udvikle dig fagligt og personligt. Du kommer til at arbejde med kompetente kollegaer, hvor du kan være med til at præge den fortsatte udvikling af afdelingen. Løn og ansættelsesvilkår modsvarer de opstillede krav, og for den rette kandidat vil der på sigt være mulighed for at avancere i stillingen.  

Ansøgning

GML-HR varetager denne rekruttering. Du er velkommen til at kontakte Partner hos GML-HR Jens Münter på telefon 3160 2327 for at høre mere om stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Søg stillingen ved at klikke på “Søg stillingen” knappen. Ansøgninger behandles løbende.  

Søg stillingen

04 / 2018
Anonym virksomhed