Vi leverer dedikeret search & selection tilpasset hver enkelt kundes behov

ALDI – Afdelingsleder logistik


Søg stillingen

Som Afdelingsleder logistik på lageret hos ALDI Kolding KS bliver du Logistikchefens højre hånd. Du bliver ansvarlig for at analysere, planlægge og implementere mange forskellige projekter på lageret med henblik på at optimere og effektivisere lager- og logistik-processerne og dermed sikre, at regionens 51 butikker i Sydjylland og på Fyn dagligt bliver forsynet med den rette mængde varer  – altid.
 
Ambitionsniveauet er højt og perspektiverne er mange. ALDI har truffet en strategisk beslutning om at revitalisere ALDI brandet i Danmark, hvilket indebærer en omfattende modernisering af butiksnettet og sortimentet samt implemetering af nyt SAP ERP-system. ALDI er allerede godt på vej med at implementere de nye tiltag, men mange flere er på vej, så kom med om bord nu i  “det nye ALDI” .  

Jobbet

Du får reference til Logistikchefen og du bliver en del af ledergruppen på lageret i ALDI Kolding, som udover dig selv tæller varemodtagelseslederen, pakkelederen og kørselslederen. Du bliver målt på høj service til butikkerne med lavest mulige omkostninger. Du skal forvente at du ca. 70% af tiden vil arbejde med projekter og ca. 30% af tiden vil arbejde med faste driftsopgaver
 
Dine primære arbejdsopgaver bliver:  
  • Løbende optimering af lagerdrift og kørsel
  • Diverse analyseopgaver
  • Tovholder på afdelingsmøder
  • Ansvarlig for varme/energiforbrug på lageret
  • Ansvarlig for analyse af renovation i butikkerne samt udarbejdelse af rapporter
  • Deltage i implementering af nyt SAP ERP system i løbet af foråret 2018  
  • Deltage i implementering af andre større tiltag som f.eks. Pick by voice

Personen

For at få succes i jobbet er det en forudsætning, at du både har praktisk erfaring med lagerdrift og en videregående teoretisk  logistikuddannelse.  
 
I øvrigt kan man sige om dig at:  
  • Du er analytisk stærk
  • Du har ledelseserfaring
  • Du evner at styre et projekt fra start til slut med fokus på fremdrift og god kontakt til interessenter
  • Du evner at samarbejde på tværs i organisationen med fokus på hvad der er bedst for butikkerne  
  • Du er struktureret og god til at planlægge, og du nyder at arbejde i en organisation med fastlagte rutiner, som alle følger  
  • Du er rutineret bruger af Excel
  • Du er god til Power Point, og du evner at få dit budskab forklaret letforståeligt
  • Hvis du kan begå dig på tysk vil det være en fordel men ikke et krav
  • Du bor i fornuftig køreafstand fra Kolding

Dine muligheder

Stillingen er nyoprettet, og du kommer til at arbejde tæt sammen med Logistikchefen og den øvrige ledergruppe på lageret. Stillingen er oprettet som konsekvens af de mange nye tiltag, der skal gennemføres over de kommende år i ALDI, og du får hermed rig mulighed for at være med til at  præge udviklingen i “det nye ALDI”

Ansøgning

ALDI samarbejder med GML-HR om denne rekruttering. Du er velkommen til at kontakte Partner hos GML-HR Hanne Puggaard på telefon 40356931 for af høre mere om stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Søg stillingen ved at klikke på “Søg stillingen” knappen.

 
Vores kunde ALDI var den første rigtige discountkæde i Danmark. Det blev således Aldi, der i 1977 slog dørene op til den første discountbutik i Danmark. Aldi er tysk ejet og repræsenteret i 17 lande med ca. 9000 butikker, hvoraf ca. 200 er beliggende i Danmark. Aldi Nord, som Danmark er en del af, er desuden i Tyskland repræsenteret fra Essen og op til den danske grænse, i Belgien, Frankrig, Luxemburg, Holland, Polen, Portugal og Spanien. Læs mere på www.aldi.dk    
 

Søg stillingen

01 / 2018
ALDI